«Київобленерго» запустив онлайн-додаток для користувачів смартфонів
06.08.2020
ПрАТ «Київобленерго» запустив онлайн-додаток для власних клієнтів, що користуються смартфонами.
Про це 6 серпня повідомив пресцентр компанії.
«ДТЕК у Київській області запустив мобільний додаток «Мережі онлайн». Відтепер побутові клієнти Київобленерго зі свого смартфона зможуть дізнаватися про планові та аварійні відключення світла, замовляти обслуговування приладів обліку та передавати покази електролічильника», - йдеться у повідомленні.
Як зауважує генеральний директор «Київобленерго» Віталій Шайда, клієнтський сервіс вже давно вийшов за рамки відвідувань центрів обслуговування клієнтів та використання стаціонарних комп’ютерів:
«Швидкість життя часом вимагає миттєвого вирішення питань. Тож ми спрощуємо процеси обслуговування і будуємо новий клієнтський сервіс: зручний і простий, який дає можливість отримати актуальну інформацію та оформити більшість послуг онлайн. Маємо надію, що цей додаток допоможе нашим клієнтам, які користуються смартфоном, комфортно та зручно спілкуватися з компанією», - зазначив він.
Для того, щоб почати користуватися новим сервісом, клієнту потрібно завантажити додаток та пройти реєстрацію. Після чого обрати один з необхідних розділів:
1. Відключення. У цьому розділі вказується перелік аварійних та планових відключень електричної енергії.
2. Адреси. У цьому розділі клієнт зможе проінформувати компанію про відсутність електроенергії та замовити додаткові послуги.
3. Лічильники. Цей розділ передбачений для передачі показів приладів обліку.
4. Інше. Даний розділ передбачає можливість повідомити компанію про дефекти або порушення.
Як повідомляється, додаток вже доступний у AppStore та Google Play Market.
ПрАТ «Київобленерго» запустив онлайн-додаток для власних клієнтів, що користуються смартфонами.
Про це 6 серпня повідомив пресцентр компанії.
«ДТЕК у Київській області запустив мобільний додаток «Мережі онлайн». Відтепер побутові клієнти Київобленерго зі свого смартфона зможуть дізнаватися про планові та аварійні відключення світла, замовляти обслуговування приладів обліку та передавати покази електролічильника», - йдеться у повідомленні.
Як зауважує генеральний директор «Київобленерго» Віталій Шайда, клієнтський сервіс вже давно вийшов за рамки відвідувань центрів обслуговування клієнтів та використання стаціонарних комп’ютерів:
«Швидкість життя часом вимагає миттєвого вирішення питань. Тож ми спрощуємо процеси обслуговування і будуємо новий клієнтський сервіс: зручний і простий, який дає можливість отримати актуальну інформацію та оформити більшість послуг онлайн. Маємо надію, що цей додаток допоможе нашим клієнтам, які користуються смартфоном, комфортно та зручно спілкуватися з компанією», - зазначив він.
Для того, щоб почати користуватися новим сервісом, клієнту потрібно завантажити додаток та пройти реєстрацію. Після чого обрати один з необхідних розділів:
1. Відключення. У цьому розділі вказується перелік аварійних та планових відключень електричної енергії.
2. Адреси. У цьому розділі клієнт зможе проінформувати компанію про відсутність електроенергії та замовити додаткові послуги.
3. Лічильники. Цей розділ передбачений для передачі показів приладів обліку.
4. Інше. Даний розділ передбачає можливість повідомити компанію про дефекти або порушення.
Як повідомляється, додаток вже доступний у AppStore та Google Play Market.