Авіація стає електричною: перші «ластівки» вже готові до зльоту
19.03.2020
До переходу на електричну тягу готові великі сегменти авіаційної галузі. Першим масовим транспортом у цьому процесі можуть стати електролітаки місткістю до 19 пасажирів.
Вивести на ринок такі аеротаксі буде значно складніше, так як вони вимагають нових технологій. Перехід на літій-іонні батареї дозволить їм літати на відстань до 550 кілометрів. Цього достатньо для більшої частини таких літаків, - наприклад, найпопулярніший авіамаршрут у світі Сінгапур - Куала Лумпур становить 300 км.
Аеротаксі з можливістю вертикального зльоту та посадки залишаються перспективним сегментом, в який вже вклали 30 млрд доларів. Серед інвесторів - найбільші компанії, такі як Uber та Boeing. Однак такі літальні апарати вимагають нових конструкцій, нового типу батарей та надійного зв'язку 5G для автономної роботи. Через це вони з'являться на ринку ще не скоро.
Відзначається, що великі літаки, що літають на тисячі кілометрів, швидше за все, не перейдуть на електротягу. Використання акумуляторів у них значно зменшує вагу корисного вантажу і робить їх комерційно невигідними.
До переходу на електричну тягу готові великі сегменти авіаційної галузі. Першим масовим транспортом у цьому процесі можуть стати електролітаки місткістю до 19 пасажирів.
Вивести на ринок такі аеротаксі буде значно складніше, так як вони вимагають нових технологій. Перехід на літій-іонні батареї дозволить їм літати на відстань до 550 кілометрів. Цього достатньо для більшої частини таких літаків, - наприклад, найпопулярніший авіамаршрут у світі Сінгапур - Куала Лумпур становить 300 км.
Аеротаксі з можливістю вертикального зльоту та посадки залишаються перспективним сегментом, в який вже вклали 30 млрд доларів. Серед інвесторів - найбільші компанії, такі як Uber та Boeing. Однак такі літальні апарати вимагають нових конструкцій, нового типу батарей та надійного зв'язку 5G для автономної роботи. Через це вони з'являться на ринку ще не скоро.
Відзначається, що великі літаки, що літають на тисячі кілометрів, швидше за все, не перейдуть на електротягу. Використання акумуляторів у них значно зменшує вагу корисного вантажу і робить їх комерційно невигідними.